Nu när

jag äntligen hittat bikiniöverdelar som passar har jag stött på problem nummer två. Jag hittar inga underdelar. Till de överdelarna jag hittade fanns det inga underdelar som passade.... typiskt. Så jag har sprungt runt i en massa butiker och kollat men inte haft något flyt. Så i onsdags satte jag mig och beställde 6st bikini trosor från Ellos. Någon av dem borde ju passa iallafall. Hoppas jag =)

Annars får jag väl springa näck ;)

Jag beställde även en riktigt höst kofta, plus några toppar. Hittade en jättesöt klänning på rea som jag tänkte ha till Spanien på stranden, men naturligtvis stod det i leveransbeskedet att den var slut.



Bild lånad från ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0