Ibland har man tur....

I lördags hade jag en riktigt turshopping dag. Lite tråkigt att vi kom iväg till Örebro så sent att vi inte hann shoppa mer =) Jag shoppade inte mycket, men allt jag hittade var överraskande på rea och sånt gillar vi =D

Målet med shoppingen var först och främst att hitta en bikini till moi. Den jag har är faktiskt inte så snygg alls utav var mer ett tvunget köp bara för att ha något att sola och bada i. Är man storbystad, som jag då är är det jäkligt svårt att hitta en bikiniöverdel som passar. Det är inte alls lätt. Besökt de flesta butiker men inte alls haft någon tur. Och sprang man på någon överdel som passade i storlek var den asful. När vi var iväg till Unden förra helgen såg jag Cattis bikini och tyckte den var snygg så jag passade på och kollade vart hon köpt den och fick tipset att besöka butiken Change i Örebro. Sagt och gjort i lördags for vi dit. ÄNTLIGEN ett ställe där det finns underkläder för storbystade som är snygga =) Första överdelen gick på 350kr (dyrt jag vet) men jag hade turen att när jag kom till kassan fick man 50% rabatt om man blev gratis medlem och det tackar man inte nej till. Hittade även en annan överdel som kostat 250kr och det fick jag för endast 75kr. Som hittat, 2st överdelar som skulle kostat 550kr för endast 250kr. Me like =) Riktigt snygga också =)

Sen fick jag äntligen tag på ett kamerastativ som jag köpte för födelsedagspengar, även där fick jag 300kr rabatt =)

Jag köpte även ett par snygga Bermudashorts som jag även fick 100kr rabatt på Team Sportia. Kommer bli jättesnyggt till min ena bikiniöverdel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0