Söndag 13 januari

Imorse när jag vaknade sken solen sådär härligt igen. Man blir på så otroligt gott humör när den väl väljer att titta fram. Idag har det hunnits med en del dock. Njutit ute av solen, shoppat lite nyttosaker, provat sängar på Ikea, eventuellt valt ut en ny tvmöbel samt hyllor till vardagsrummet (inte bestämt mig än), skjutsat på en vän, ätit mat och haft allmänt trevligt faktiskt =D

Sängtestandet gick sådär. Det finns 2st sängar jag står och funderar på, väljer mellan. Så svårt att bestämma sig genom att testligga några minuter i butiken, få lite tips från säljarna osv. Det handlar ju dock om en hel del pengar man ska lägga ut så man vill ju välja rätt. Då min rygg bråkar med mig känns det extra noggrant. Hittat 2st som känns bra iallafall så jag ska klura lite på det. Ska faktiskt även kolla med min sjukgymnast vad hon rekommenderar, mjuk eller hård bäddmadrass. Hon borde ju kunna ge något tips som vet vilka problem jag har med min rygg.

Gör ett tillägg i min shoppinglista jag lagt ut tidigare. Lagt till ny tvmöbel/hylla till vardagsrummet. Är så sugen på att byta till något nytt. Tyvärr kostar möbeln jag sett en hel del när man lägger ihop alla delar. Vi får se vad det blir =)

* Ny säng 160cm
* Ny systemdigitalkamera
* Ett matsalsbord
* Ny diskmaskin
* Tvmöbel/hylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0