När huvudet inte är med....

Idag har det varit en så där dag, där humöret verkligen inte har varit på topp. Jag har varit småsnurrig inte riktigt kunna tänka klart, trött och seg. Ja dagen har varit lite upp och ner helt enkelt. Blev knappast bättre när jag kom hem. Började laga kalops, fixade under tiden tvätten samt betalade räkningar. Efter ett tag kom jag på jäklar grytan.... älskling fick springa in i köket och det var i sista sekund. Nästan allt vätska hade reducerat bort =/ Som tur var hann vi precis i tid så det hade inte bränt fast, men så jäkla klantigt. Jag är helt glömsk idag och ska nog egentligen inte göra något annat än att ligga i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0