Tut tuuut sa tåget...

I lördags hade jag en underbar dag tillsammans med mina syskonbarn, mina bröder med fruar samt mamma och pappa i Mariebergsskogen i Karlstad. Min ena bror fyllde nyligen år så vi beslöt att träffas där. Vädret var helt fantasiskt stora fluffiga vita moln samt en sol som värmde skönt. Vi tittade på djuren de hade i lilla djurparken, grillade korv, fikade och myste runt med barnen. Helt otroligt vad mycket liv det är i de barnen =)


Gris kultingar =) söta bara buffade på varandra =)


Lamm


Gris av något slag


En till...


Jättesöta killingar som stångades och hoppade runt =)


Jag åkte tåg tillsammans med syskonbarnen och mina svägerskor =)


Massa fina blommor =)

Jag fotograferade barnen massor och det blev många riktigt bra bilder på dem. Bilder fulla med liv och rörelse sånt gillar vi =) Men av respekt mot mina syskon lägger jag inte ut bilder på deras barn. Jag får njuta av dem själv =)





Kommentarer
Postat av: Mimma

neeeej, den var ju grym så kan tänka mej vad tycker om Da Vinci Koden om den ska vara bättre än denna hehe ! Ja, det kan jag tänka mej dock, gör dom med de flesta filmerna därför som böckerna ALLTID är bättre än filmerna så ska ha båda jag med =)

2009-05-25 @ 21:52:56
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Mimma

ja, men han fiskar bara med massa killar så tror inte han vill ha med mej hehe. H kanske kan lära mej, om han ens kan det =)



ska cykla med C första gången ikväll när vi hämtar den =)

2009-05-26 @ 11:23:14
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0