My new toys =)

Igår löste jag ut min nya mobil =) Som jag väntat på att den ska släppas. Min förra gick ju joystiken sönder när Liam (liten gosse) tappade den i golvet. Så det har inte direkt fungerat så där jäkla bra på sistine. Sjukt jobbigt och skicka sms och navigera i telefonen när joystiken inte funkar. Men men nu behöver jag ju inte få psykbryt varje gång för nu har det äntligen fått den =)




Själva knappsatsen är vinröd på min. Riktigt schysst telefon har Wifi, stödjer turbo 3G, A-Gps och grymt bra ljud då det är en walkman telefon. Att det ingick ett 8GB minneskort var ju inte helt fel heller =) Har inte hunnit leka med den så mycket än men än så länge gillar jag det jag sett =)
I helgen var jag i Örebro och shoppade med mamma och hälsade på syrran som fyller år i veckan. Vi var och valde ut en digitalkamera som hon fick i present av mamma och pappa. Jag passade också på och köpte ett nytt objektiv till mig själv. Vill jag komma någon vart med fotningen måste jag ju börja satsa någonstans =) Dyr men rolig hobby =)


Nikon 55-200mm f/4-5.6 AF-S VR DX Zoom-Nikkor


Har lite småidéer för min fotning som jag hoppas blir av. Hoppas på bättre väder så jag kan vara ute och fota mer. Sen lär bejby få stå ut med att ofrivilligt agera modell så jag kan öva mer på porträtt bilder. =)

Nej det var allt för nu....

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Christbane

På tiden att du skrev något! ><

2009-04-02 @ 18:27:05
Postat av: Marie

Ska försöka bättre mig... =P ;)

2009-04-02 @ 23:38:21
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0