Lite recap....

Vad har hänt sen senast då....*dåligt minne*... fått massage som hjälpte till lite med axel/nack problemen jag hade. Sa åt henne att ta i ordentligt då jag inte har känt någon större skillnad de senaste gångerna jag fått massage. Nu fick jag lite frossa under tiden men var jätteskönt för man kände att det hände någonting i kroppen. Blir väl massage om en vecka igen, hoppas det tar lika bra då med.

I fredags kom en av mina äldsta vänner på besök, Ullis ;) Då hon bor i Skara och jag här blir det bara att man ses ett par gånger per år. Nu skulle hon upp och hälsa på familjen så då passade vi på att ta en fika på stan. Det var riktigt kul att se dig igen vännen. Hoppas du hade trevligt på lördagen =) Nästa gång är det min tur att komma ner... promise!

Ja lördags vad gjorde vi då.... jag hade ont i huvudet (som vanligt nu för tiden) Bejby behövde åka till Örebro för att beställa nya linser så jag hakade på. Bejby shoppade för fulla muggar, hittade både skor, jacka och tröja. För min del blev det ett par hårspännen och bobybutter från Body Store. Ja just det vi köpte en WasserMax också. Skitsnygg! Så nu kan jag vara lite mer miljövänlig och dricka hemmagjort bubbelvatten istället för att köpa på flaska hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0