Fortfarande nackspärr...

... suck!!! Och ingen massage förens på onsdag. Hoppas dagarna går fort, blir så less på det här. Man kan ju inte göra ett skit och det påverkar humöret tyvärr. Överlevde gårdagen men ipren och zonsalva, men det kan man ju inte använda sig utav hela tiden.

Har världens bästa kollegor förresten. De var så snälla mot mig i fredags när jag hade så ont. Det sjuka var att jag kunde ta bilen till jobbet på fredag morgon för då hade jag inte lika ont som på torsdagen. Men efter att vi hade varit ute och käkat lunch kunde jag knappt röra huvudet alls. Som tur var erbjöd sig A att han skulle köra hem mig och bilen när vi slutat då jag inte kunde köra själv och bejby låg ju hemma och var sjuk. Tur man har bra kollegor som ställer upp. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0