Sir Väs!

På kvällen efter shoppingen for vi till svärmor. Skulle egentligen fiska men åskväder satte käppar i hjulet för oss. Istället bakade jag en rabarberpaj så vi satt ute och myste så länge vi orkade på deras veranda. Så skönt att bara ta det lugnt, dricka lite kaffe och prata. Senare på kvällen spelade vi Guitar Hero World tour. Blev riktigt imponerad när älsklings mamma fattade tag i micken och började sjunga =) Då blev även jag illa tvungen, för kan hon så måste ju även jag våga =)

Vi sov över och passade på under söndagen att ta en promenad i elljusspåret. Jättefint vandringsspår. Skönt att slippa massa oljud och bara kunna andas in frisk luft. Höll på att ge bejby en hjärtinfakt för under promenade skrek jag till och hoppade bakåt =) Såg nämligen en levande orm mitt på spåret och jag är LIVRÄDD för ormar. Spelar ingen roll att det var en ofarlig snok och att det var räddare för mig än jag för den. Kan säga att den ringlade iväg snabbt efter mitt skrik för älskling hann aldrig se den. Jag vågade knappt gå förbi så jag sprang/hoppade förbi... väldigt fjantigt jag vet. Men är man rädd så är man =) Vi hann väl gå ett par hundra meter till innan älskling hör att någon väser på henne. Som tur var slapp jag se den =)



Tog även en promenad på kvällskvisten och det var också riktigt skönt. Detta elljusspår har så många olika stigar och vägar så man fick se mycket fint i naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0