Segt att sova...

En arbetsdag kvar, sen är det semester! Lovely:) Ligger i sängen nu men har ingen ro i kroppen så då skriver jag lite. Vad jag har längtat efter denna semester och nu är det bara en enda arbetsdag kvar. Ska plocka iordning imorgon på min plats. Tar lite tid, har nämligen ett organiserat kaos;) massa papper överallt. Men jag vet vart jag har allt, det är huvudsaken. Finns så mycket jag vill göra på semestern och vi har väldigt mycket inplanerat. Ska dock försöka ta mig lite tid att fota en del samt göra smycken. Har tyvärr inte haft så mycket tid och energi för det. Eller känt mig kreativ heller för den delen. Men nu ska jag ta mig tiden, vill ju komma någonstans med mina bilder. Bli bättre, lära mig arbeta med dem. Nej nu är det slutbloggat från mobilen. Texterna blir så konstiga då. Sov så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0