Massa G

Massagen igår släppte verkligen lös en massa skit i kroppen. Jag går ju ett par gånger i månaden på massage för min ryggs skull. Det här är ingen avslappningsmassage utan hon går ofta (de gånger hon kan) väldigt djupt ner i ryggen då jag har väldigt mycket besvär. När min rygg är som värst säger både hon och bejby att min rygg är som ett radband. Drar man fingrarna över känner man flera rader av muskelknutar. Igår höll hon på med en massa triggerpoints samt testade en annan sorts massage där hon koncentrerade sig på nedre delen av ryggen. Efteråt kände jag mig smått vimmelkantig så bejby fick köra hem. Hon släppte på en massa spänningar så nu känns det som att kroppen startat någon utrensningsprocess. Känner mig alldeles konstig i kroppen. Känns nästan som en depression. Jag känner mig nere och alldeles slut i kroppen. Har ingen energi alls. Detta känns otroligt skumt då jag verkligen inte är deprimerad. Utan bara kroppen som får utlopp när hon försöker bearbeta all stress som sitter där. Får hoppas att det släpper under dagen för så här har jag ju inte lust att må.


2 veckor tills nästa massage, längtar med blandad förtjusning för jäklar va ont det gör när hon sätter igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0