En efter en kommer de....

Ibland kommer all skit samtidigt och hälsar på. Är det inte typiskt?

Jag har känt hela veckan att det legat något virus på lur i kroppen. Man har varit stressad och haft fullt upp på jobbet och känner smått paniken komma att man kanske går och blir sjuk på köpet också. Ja jag vet man blir lättare sjuk om man är stressad och inte sköter sig riktigt.

Nåja häromdagen kände jag att nu är det på gång. Ont i huvudet, frusen, öm i kroppen och konstig i halsen. Det kom och gick. Jag kunde fortfarande jobba för jag hade ju ingen feber. Mådde halvknas ett par timmar, piggare efter lunch och sedan svängde det igen. Igår var man helt mongo när man kom hem. Så trött och seg i kroppen så man orkade inte göra något, stirrade in i väggen typ. Idag åkte jag verkligen på allt. Har haft en skum huvudvärk hela dagen. Enda sättet jag kan förklara det på (nej jag har inte testat det) men det är precis som om man snortat syra eller något för det svider otroligt mycket bakom pannbenet. Helskum huvudvärk. Inte nog med att jag mått kasst idag så fick jag besök av fröken röd, typiskt nu kommer den skiten också. Tror du det stannar där..... NÄÄÄÄ!!! Åker och handlar efter jobbet då bejby slutar senare än mig. Kommer hem, hinner ställa in kassarna i köket så kommer migränen som ett brev på posten.... SUCK! Virus som inte brutit ut ordentligt, lingonvecka samt migrän, kan fredagen börja bättre? Så det blev att packa upp varorna, pussa bejby som kommit hem och sen ta värktabletter, en blöt urvtiden kall handuk och stänga in sig sovrummet för att sova bort migränen. Nu är den äntligen borta, har bara lite småont i huvudet kvar =(

Typiskt vill inte vara sjuk, vi skulle ju hem till mamma imorgon och träffa bror med familj =(

Jaja det får bli en lugn hemmahelg med massa mys med bebjy. Love it the shit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0