Madonna...

var vi och tittade på i somras. Har tyvärr inga bilder därifrån då systemkameran inte fick följa med och med vanliga digitalkameran blev det inga bra bilder. Så denna bild på donnan får duga.



Såg verkligen fram emot konserten, men blev ärligt talat besviken. Visst är hon en enorm artist och kan sin sak. Men jag hade köpt biljetten för att jag ville höra orginallåtarna, ej olika remixer av olika slag. Förstår att det kanske inte är så kul att köra samma låtar i 20 år blandat med nytt material, men vi som köpt biljetter vill ju höra orginalet av t ex La Isla Bonita osv. Jag tyckte de äldre låtarna (som jag gillar) blev förstörda. Men men nu har man sett henne live iallafall och det är ju inte illa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0