Suck...

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Skulle på fest igår för att fira att min bästa vän fyller år, verkligen sett fram emot det och längtat hela veckan. Under sista timman på jobbet började jag känna migränen smyga sig på så jag försökte vara förutseende och ta några värktabletter och dricka en massa vatten. När jag kom hem gick jag för att vila ihopp om att det skulle lägga sig. Men det ville det inte =( Var uppe en sväng vid åtta för att känna efter men höll på att tuppa av. Gick och la mig igen och vaknade vid halv tolv och då hade trycket lättat lite. Kändes piss =(

Sitter nu och försöker få lite energi idag, kroppen känner sig helt knas efter gårdagen. Måste snart åka iväg till mamma då jag ska hjälpa till och vara barnvakt och K och O. Sötisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0