Aouii....

Idag är jag riktigt öm i ryggen. Var och fick massage igår. Första gången jag besökte den här tjejen, men hon var riktigt bra. En hel timmas fokuserande på ryggen, det var så skönt. Idag känns det dock inte lika bra =/ Hon varnade mig igår att jag kommer känna av det en hel del idag. Min rygg är helt väck, har massvis med knutar och låsningar. Så jag kommer få gå ett bra tag för att rätta till det. Sen ska jag boka tid hos en naprapat för att rätta till kotorna som inte riktigt sitter där de ska. Idag har jag känt mig småfebrig och öm i ryggen. Känns som att jag har blåmärken överallt. Det är rättså intressant hur det kan kännas dagen efter då man släpper lite på spänningarna. För hon tog ju faktiskt inte i så hårt, det gjorde ju inte ont igår. Henne ska jag gå till fler gånger iallafall hon var riktigt bra.

Måste komma igång med lite träning nu också så jag förebygger alla ryggproblem.

Nej nu ska jag laga lunchlåda tills imorgon, undrar vad bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0