Söndag igen...

Sicken trevlig helg det blev. Gått lite för fort bara =/ I fredags var vi ute och spelade biljard. Otroligt längesen man gjorde det och det var sjukt kul =) Jag var inte så duktig som jag hade för mig att jag var, men å andra sidan de gånger jag spelat biljard innan har man varit onykter och då är man ju alltid grym på allt ;) Här serverades ingen alkohol utan man fick nöja sig med en pago juice. I lördags var tjejgänget ute och testade en ny restaurang i Örebro, Thao. Blev inte så värst imponerad, visst gick maten att äta men det var inget speciellt med den. Man fick ingen större smakupplevelse i gomen. Lite trist, för restaurangen i övrigt var mysig.

Idag har det varit kalas, försök till shopping på Marieberg (hittade nada) samt storhandling av mat så nu är kylskåpet och frysen fylld. Har faktiskt varit så duktig att jag skurat ur hela kylskåpet och rensat bland allt. Behövdes kan jag säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0