Röda rosor till er!

Jag vill tacka alla de som hörde av sig angående Cindy. Hon var öronmärkt så kennelklubben fick ett antal samtal den förmiddagen med frågor vem som ägde henne. Jag vill säga tack till Pia som flyttade henne ifrån vägen och för att hon inte slutade ringa förens hon fick tag på mig. Jag vill tacka övriga som lämnat meddelande på min telefonsvarare. Jag vill speciellt tacka Maria som plockade med sig Cindy i barnvagnen för att hon inte skulle få ligga kvar ensam på cykelvägen. Och att hon sedan kom och lämnade av henne hemma hos oss. Att vi fick hem henne var guld värt så vi kunde få säga ett sista adjö. Jag vill även säga tack till den personen som la ut ett meddelande på citytorget angående vår bejby. Det värmer i hjärtat att det finns folk som bryr sig och engagerar sig så mycket som dessa människor gjort. Rosor till er alla. 

Öronmärk eller chippa era djur. Utan märkningen hade jag kanske inte fått tag på henne.

Vill samtidigt ge en stor risbuske till den personen som körde över henne, du kunde väl åtminstone stannat och kollat till henne. Flyttat henne från vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0