Ovanligt....

Räkningarna är precis betalda. Blev pengar över, återstår bara att se hur mycket med tanke på att min bil är inlämnad på lagning..... igen =( Går av någon anledning bara på 3 cylindrar. De trodde först att det hade med tändstiften och tändkablarna att göra, men det visade sig att det var det inte. Nu till veckan ska de köra en sökning med datorn för att se om den kan upptäcka vad problemet är. Och med min vanliga tur så kommer det antagligen bli dyrt. Jag hade bestämt mig för att sälja min bil och naturligtvis började den krångla isamband med att jag skulle fixa upp den inför försäljningen. Den har inte annat än kostat mig pengar sedan jag köpte den för 3år sedan. Skräp!!! Audi ska ju vara ett bra märke, men jag lyckades köpa ett riktigt måndagsexemplar. Ovanligt att jag har oflyt =/




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Japps 1 dec kommer jag tillbaka till transcom :( ÅNGEST!!

2008-11-05 @ 09:49:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0