Hur gick det där till?

Jag klantade mig i helgen, måste antagligen missat ett trappsteg eller något för vips helt plötsligt låg jag på golvet med all vikt över min högra fot. Ärligt talat vet jag inte riktigt hur det gick till. Stukade naturligtvis foten så jag fick linda den. Tyvärr har det inte riktigt gått över än jag har fortfarande svårt att stödja ordentligt på foten. Får vinkla den när jag går. En trilla gen som går i släkten *suck*

Att man alltid ska lyckas. Har gjort värre vurpor på fyllan när man t o m slagit volter i luften och klarat sig helskinat. Men när man väl är nykter och drattar på ändan då skadar man sig ordentligt. Tur jag fick trösta mig med lite rödvin i gott sällskap efteråt.

Nej nu är det sängdags.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0