Tgif!!!!

Äntligen fredag och trista veckan (snart=) slut!!!

Så skönt med helg, solen skiner och imorgon får man sovmorgon... lovely =)

Idag efter jobbet blir det lite after work, har bokat bord och mat så vi är ett gäng på ca 25 pers som ska ut och äta lite gott samt viktigast av allt dricka mycket gott. Skönt att göra något med kollegorna, snacka lite strunt utanför jobbet. Har organiserat den här kvällen ett tag nu så det är skönt att det äntligen är dags.

Igår färgade jag håret, igen =) Har gått tillbaka till lite färger jag alltid använde mig av förut, rödbrun. Blir säkerligen superläckert ute i solen ;D

Nej nu ska jag jobba lite till och snart är det lunch. Hoppas dagen går fort.

Vid den här tiden nästa vecka är jag i London....Yeeejjj =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0