Storstädning

Idag har jag fått jättemycket gjort hemma och det är tack vare min supergulliga mor. Vi har faktiskt storstädat hela lägenheten, nu är det bara lite småsaker kvar som bara jag kan ta hand om.  Fönstren är tvättade, golvet dammsuget och skurat.... riktigt skönt. Badrummet är iordning gjort, alla saker är på sin plats, renoveringpappen på golvet, allt slipdamm är puts väck. Så skönt, nu kan jag gå in och duscha utan att snubbla över färghinkar, borsta tänderna i badrummet istället för köket =) Skönt skönt skönt =) Ska bara måla lite småsaker som rör, elementet, måla om fönstret, sätta upp nya handukshållare, tavlor och hyllor. Kommer bli superbra =)

Ikväll har mamma och jag ätit pizza samt lite tårta. Hade tänkt bjuda ut henne på mat i och med mors dag, men vi var så trötta att vi bokar om det någon annan dag.

Snart är det torsdag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0