Nu är det mycket....

Det är så mycket som händer just nu så jag hinner knappt med hälften. Måste organisera upp allt så det sker i tur och ordning för just nu känns allt bara som ett enda virrvarr. Jaja.... det kommer väl lösa sig, jag får se till att inte planera in för mycket helt enkelt vilket jag är expert på att göra.

Jobbar hela veckan, pysslat i lägenheten och hållit på med renoveringen i badrummet. Det går sakta men säkert framåt. Idag har jag fixat nytt pass hos polisen, fyllt i underlag för en kommande lönerevision, bokat lokal för den kommande after worken samt jobbat undan en hel del administration på jobbet. Åt lunch ute sittandes på gräsmattan, man kände ordentligt hur solen brände på armarna.

I söndag var mor och far hemma. Behövde pappas hjälp att montera på de nya dörrhandtagen jag köpt. Ja jag vet det låter löjligt att jag var tvungen att be pappa, men jag hade försökt montera på det 2dagar i rad och tydligen krävdes det nästan en ingenjörsexamen för det. Fullkomligt ologisk funktion och jag är i vanliga fall väldigt händig faktiskt. Jaja tur pappa kom och fixade det. Sen hade mamma med en nygjord äppelkaka med vanlijsås som vi mumsade på.... sååå gott. Tack tack för den!!

Tillverkat några till halsband i veckan också, tänkte ställa ut dem om några veckor eventuellt. Får se om det blir av.

Nej nu ska jag snart krypa till sängs, ytterligare en dag i morgon. Åh vad jag längtar till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0