Många planer....

Småpanik... insåg precis när jag kollade in min kalender att jag har inte en enda helg helt ledig på nästan 2 månader framöver. Jag ska inte jobba, men har så mycket aktiviteter och händelser inplanerade. Får lite småpanik, när ska jag hinna vila upp mig? Är trött och sönderstressad som sjutton. Visserligen var jag helt ledig i helgen för en gångs skull och verkligen njöt av det underbara sommarvädret ute, men den njutningen tog ju slut fort i o m att sommarvärmen inte höll i sig idag. Får hålla tummarna till helgen som kommer, även om man har mycket att göra är det trevligt med fint väder.


image197

Foto ordning&reda

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj vad fullt upp du har =) Jag skulle ist vilja ha lite mer fullt upp än vad jag har.. :P Hatar att inte ha något att göra!

2008-05-13 @ 21:10:53
URL: http://sandrah.blogg.se
Postat av: maria

Du får komma hit och vila dig när du vill vet du =)

2008-05-14 @ 07:22:12
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0