Stök

Jisses nu är jag trött. Sen kväll igår med massa konkande. Trött och öm i övre delen av ryggen, riktigt seg dag på jobbet. Kompade hem en timma tidigare idag och hjälpte pappa lägga lite golv. Vi är inte klara än utan ska ta resten imorgon. Sovrummet är väl på en 20kvm  tror jag, antar att garderoben är medräknad på det. Inatt får jag sova i vardagsrummet, min gamla säng står numera där. Imorgon kväll ska vi montera ihop den nya sängen (yeej) ska bli så skönt att få testa och sova i den.

Ligger i sängen nu och skriver detta, finns inte så mycket annan plats i lägenheten att sitta på då det står saker överallt. Ska påbörja projekt utrensning så fort jag fått lite mat i magen. Måste börja lära mig slänga saker och inte vara sentimental och "den här behöver jag säkert någon gång"  köret. Jag har ju alltid en sorts utrensning varje halvår, men nu tänkte jag verkligen ta i på allvar och rensa upp och organisera om lite. Det får ta den tid det tar helt enkelt.

Nej nu ska jag fixa något ätbart innan det är dags att sätta igång och börja.... någonstans.... i den här röran (voi voi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0