Prince of Thieves

Har varit lite dåligt med bloggande på sistone. Har inte riktigt varit på humör eller haft tid heller för den delen, inte direkt haft något att skriva om. Blir väl lite sådana svackor ibland. Idag har det varit en lugn dag, städat, kollat på bilar, käkat lunch ute på stan samt handlat lite. Just nu håller jag på och gör en blåbärspaj med vaniljsås.... mumma. Tänkte avnjuta den till filmerna jag köpt idag. Gillar att köpa dvdfilmer på rea, särskilt när man hittar gamla filmer man alltid såg på VHS förr. Dagens inköp blev Snuten i Hollywood I II II så nu har man den boxen, sen hade jag turen att hitta Robin Hood Prince of Thieves en gammal favorit. Nice nice....

http://images.amazon.com/images/P/B0000042MJ.01.LZZZZZZZ.jpg


Bilden ?http://images.amazon.com/images/P/B00005U7QX.01.LZZZZZZZ.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.


Nej nu ska jag kolla till pajen och se om den är klar. Sen får det bli ett glas vin ikväll också, det förtjänar vi efter dages flackande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0