Påskhelgen till ända...

Dåså var även denna påskhelg över om en sisådär 15min. Har hunnit med en hel del, städat hemma, bjöd hem några vänner i fredags samt åkt hem till mor och far för lite mat i lördags, hälsat på moster och agerat blomsterbud mm. Listan kan göras lång. Idag har jag inte gjort mycket och det med flit. Hade planerat att unna mig en dag hemma i lugn och ro utan några måsten. Och så blev det. Har tittat på film, läst, pratat i telefon, lagat mat och bara haft det allmänt trevligt. Skönt att inte ha några större krav och måsten utan få slappa lite ibland. Nåja... laddade en diskmaskin och körde den förut, men det är ju ingen större arbetsbörda eller prestation.

Nu tänkte jag krypa till sängs, börjar vid nio imorgon. Man får hoppas att även denna vecka går fort, längtar redan till nästa helg. Få njuta lite mer av  ledighetens sötma =).

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0