Min vecka

Söndag igen.... vart tar egentligen dagarna vägen?

Veckan i korthet.

Helgen i Stockholm var verkligen jättetrevlig, var riktigt skönt att umgås med hela familjen. Vi strosade runt i Stockholm på lördagen och njöt av sällskapet. Sen gick vi ut och åt på kvällen för att sedan gå på "Rivierans Guldgossar". Showen var riktigt rolig, Robert Gustafsson med company var riktigt roliga och duktiga. Man skrattade mycket, Robert är hysteriskt rolig jag rekommenderar stark att man går och ser honom live. Efter showen blev det lite dryck i baren innan man tillslut lyckades hasa sig till sängs väldigt trött men nöjd efter en toppendag. Söndagen spenderades med lite minishopping med betoning på mini, löningen var ju inte förens måndagen efter =/

För övrigt har veckan spenderats med nära och kära, försökt stödja och hjälpa till i den mån man kan. Fått tid att sörja själv, varit väldigt rörigt och mycket känslor i omlopp. Tack till alla för de sms och samtal jag har fått, er omtanke fyller mitt hjärta med värme. <3

Igår spenderade mamma och jag dagen ihop. Rensade ur M´s lägenhet, hann med lite shopping då lilla K fyller år till veckan. Sen åkte vi hem till mig och bara myste. Åt god mat, drack lite vin och hade det bara trevligt.

Idag har jag varit på Ikea med mor och far. Har äntligen köpt min nya säng (yeej) blev en 160cm, köpte även en ny tvmöbel, ny bokhylla, nytt vitrinskåp samt ett nytt vardagsrumsbord ur samma serie. Blev även 2st små nya lampor, lakan, förvaringslådor, ljus. Har inte packat upp något än för vi ska lägga nytt golv i sovrummet först innan jag flyttar in sängarna. Blir antagligen gjort på tisdag (hoppas).  På fredag kommer förhoppningsvis P hit och hämtar min gamla tvmöbel så då kan jag plocka ihop det nya jag köpt. Ska blir riktigt kul att se hur det blir när det är färdigt. Riktigt skönt med något nytt. Just nu ser min lägenhet ut som kaos, böcker och skivor staplade överallt då jag tömt min gamla hylla, men det får det vara värt. När veckan är slut ska allt förhoppningsvis vara klart.

Nej, nu ska jag ta och rensa lite saker och vara duktigt och kasta lite av det jag inte använder. Jag har föööör mycket prylar och ska försöka göra mig av med lite. Försöka iallafall ;o)

Ha en forsatt trevlig kväll!

Ps. <3 Maria... kramen gjorde susen, tack för att du finns min vän<3


Kram

Kommentarer
Postat av: maria

Tack själv min vän!

2008-03-03 @ 13:54:46
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0