Första natten i nya sängen!

Igår  blev äntligen golvet i sovrummet färdigt, nu är det bara garderoben kvar och det ska vi ta till veckan. Tänkte nämligen måla om den först innan vi lägger golv där. Sängarna blev även de ihop monterade igår. Blev riktigt bra alltihop tycker jag även om jag inte är helt färdig än i sovrummet. Igår runt nio snåret skulle jag bara testligga i min nya säng, det var så himla skönt att jag somnade som en stock och vaknade i morse runt klockan sju. Helt otroligt, sov en hel natt utan att vakna en enda gång. Var lite öm i ryggen dock i morse men det tar ju några veckor för kroppen att vänja sig vid en ny säng. Det kändes riktigt skönt dock och jag hade mycket plats. Sen är den här sängen både högre och bredare än den förra så man hade lättare att kliva ur den på morgonen (hmm börjar bli gammal som har problem med det redan nu ;o)

Nej nu är det inte många minuter kvar på jobbet, ska direkt hem till Maria och snacka lite strunt med henne och förhoppningsvis få gosa med min favvo Viggo =) Han är så söt =)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad skönt för dig att få sova ordentligt!

2008-03-07 @ 10:14:26
URL: http://lafourmi.blogg.se
Postat av: Ulrika

När ska du ta dig vägen förbi Skara då? ;)

2008-03-08 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0