Begravningen

Lite dåligt med bloggande på sistone, har haft mycket att göra samt när jag fått tillfälle att blogga så har inte blogg.se funkat.

I torsdag var det dags för begravningen. Mycket känslor i omlopp, många tårar. Själva begravningsakten var jättevacker, musiken rogivande, vackra blomstergrupper runt den vita kistan. Att gå fram till kistan för att lämna handbuketten och säga adjö för sista gången var en av de tyngsta stunderna i mitt liv. Känslan att inte få träffa henne igen, att vara tvungen att säga adjö krossade mitt hjärta. Samtidigt vet jag att hon har det bättre nu där hon är, men man känner fortfarande stor sorg.

Efter begravningen blev det smörgåstårta samt en chokladtårta hon alltid gjorde till oss, som en liten hyllning till M. Dagen avslutades med att vi samlades vid graven för att i tysthet återigen säga adjö. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0