30 års firande

Dåså var helgen över igen och fort har det gott. Tyckte precis jag kom hem från jobbet i fredags och imorgon är det dags igen. Gårdagen spenderades med lite shopping i Örebro, hittade en jättesnygg svart skjorta från MQ som fick bli det jag hade på mig på kvällen. J har ju fyllt 30 så vi var ett gäng som var ute och åt igår. Det var riktigt trevligt och maten smakade bra. För min del blev det grillad oxfilé med vitlökssky och västerbottenflarn och till dessert blev det en Chokladfondant med gräddvanlijglass och färska bär i form av hallon, vinbär, blåbär och physalis. Allt var verkligen jättegott. Efter middagen gick vi på krogen och fortsatte firandet. Krogen var även det trevligt även om det är mysigare att sitta på restaurangen och prata. Känner av sviterna idag efter musiken på krogen, undrar verkligen om ljudnivån är laglig därinne. Nog för att jag redan innan fått problem med tinnitus efter Moneybrother spelningen som inte gått över, men igår var öronen väldigt känsliga. Blir nog tyvärr dags för mig att använda öronproppar i framtiden när jag går ut, för det konstanta pipandet i öronen jag lider av nu är verkligen inte kul. Det påverkar vardagen väldigt mycket även om man försöker att inte tänka på det. Inte mycket att göra åt tyvärr, önskar dock att det fanns det.

M over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0