Tager du...

Den här veckan har det varit väldigt mycket att göra och den är inte slut än... puh. Just nu håller jag på och bakar efterrätt tills imorgon. Då ska nämligen min bror gifta sig =D Ska bli otroligt roligt att få gå på deras bröllop, önskar dem all lycka. Dock har det varit mycket denna vecka och hinna med alla förberedelser inför helgen. Fixa det sista till kläderna, baka och en hel massa annat. Har haft semester igår och idag så jag har hunnit med lite. På lördag är det även festligheter, då firar mamma, moster och kusin 135års kalas. Till det kalaset ska jag stå för tårtorna, men de gör jag imorgon kväll innan jag lägger mig så de får safta till sig lite. Mamma fyllde år igår så jag åkte hem och grattade henne med blommor och present. Skönt att få göra det i lugn och ro i o m att det blir lite mer folk till helgen.


Chokladkaféets kladdkaka

Denna kaka bakar jag idag. Chokladkaféets kladdkaka med hallonsås. Receptet hittar du här. Har tjuvsmakat lite på den och den är verkligen supergod =D


Bilden är tagen från ica.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0