Happy Birthday to me =D

Jaha... då har ytterligare ett år passerat och nu fyller man 27år. Bara 3år kvar till 30. Jisses vart har alla år tagit vägen? Kommer ihåg min 20årsdag som om den vore igår. Vart vi firade, vilka som var där, vad jag fick osv. Och nu har helt plötsligt 7år passerat förbi, bara sådär. Visserligen har dessa år varit väldigt innehållsrika, fulla med både positiva minnen samt en del dåliga.  Jag har vuxit enormt mycket som människa under dessa år och är nöjd med den jag är idag. Jag har ett heltidsjobb, bor i min egen lägenhet som jag fått renovera som jag vill ha den, har underbara vänner runt om mig och det bästa utav allt jag har fått en ny liten vän som lyser upp min dag varje gång jag ser honom. Viggo du är min lilla solstråle, svårt att inte vara glad när man ser dina små tänder sticka fram när du ler för fullt. Det var en himla tur att din mamma och pappa gjorde slag i saken och skapade dig, du har medfört mycket till vår grupp.

Jag vill även tacka just dig.... (du vet vem du är) för att du finns.

Vill tacka för alla sms och samtal jag fått nu på morgonen (första messet kom 00.18 då Peter ville vara först), ni är så gulliga.

Idag ska jag pyssla lite mer hemma, senare kommer mamma, pappa och syrran hit så ska vi ut och äta ikväll. Ska bli riktigt trevligt, tänkte prova på ett nytt ställe vi inte varit på innan.

Ha en fortsatt trevlig dag!

För idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag Hurra Hurra Hurra =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0