Så blir det ibland....

Dåligt med bloggande just nu. Jag har varken tid, lust eller ork faktiskt. Det händer så mycket annat runtomkring nu som tar min tid. Jobbat hela veckan, räknar ner till semestern bara 2veckor kvar nu. Vad har hänt för övrigt i veckan, jo jag har klippt och färgat håret. Kör på en annan variant av lugg nu mot den jag hade förut samt kortat längden på håret med en 5cm. Färgat det mörkt rödbrunt igen. Blir bra tror jag. Farit runt och letat efter en digital systemkamera, kollat på otroligt många olika modeller. Trodde att jag hade bestämt mig i måndags när jag åkte för att inhandla en, men då kom säljaren med ytterligare ett tips som gjorde mig osäker. Så jag har beslutat mig att ta en vecka ledigt från kamera sökandet och börja om till veckan när jag fått smälta all information.

Längtar till helgen, blir en liten minisemester då. Ska bli skönt.

Nej nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, är så trött. Stått och stekt pannkakor i ett par timmar. Lovat 2st kollegor på jobbet att jag skulle bjuda på det till lunch imorgon. Jobbigt värre men gott var det =)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0