Uttråkad till max...

Ibland sitter jag och funderar över vad man ska hitta på med livet. Är inne i en fas just nu där jag känner mig fruktansvärt uttråkad över saker och ting. Jag känner att jag behöver få en förändring, något nytt, lite inspiration. Att vädret är som det är ute, slaskigt och blött hjälper inte till direkt heller. Sitter och funderar på om man ska börja plugga igen, ev på distans så jag kan fortsätta jobba samtidigt. Eller ta en kurs av något slag, testa på något nytt man inte gjort förut. Ska kika runt lite och se om jag får någon inspiration till något annat. Januari/februari är ju inte direkt några roliga månader så man får försöka göra något åt det och inte klaga. Jag vill ju börja renovera lite i lägenheten nu under dessa månader. Badrummet ska fixas, några dörrar ska målas om och dörrhandtag bytas ut, ska sätta igen en dörr i köket som går till sovrummet, byta diskbänk, ja jag har lite saker att pyssla med. Det gäller bara att få tiderna att passa med de som kan hjälpa mig. Annars får man helt enkelt göra det själv =)

Längtar till slutet av februari dock, ska bli skönt att få åka till Stockholm och umgås med familjen. Verkligen något jag ser fram emot.

Nej nu ska jag fixa lunchlåda inför morgondagen, tror det får bli lax är riktigt sugen på det.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0