Solen....

Jag hoppas hoppas hoppas att solen är här för att stanna. Nu har den kikat fram 2dagar i rad. I fredags var den också framme och förgyllde min dag.Jag är så fruktansvärt trött på detta gråmulliga väder, regn och slask. Hoppas verkligen solen kommit för att stanna. Vi kan behöva lite solenergi så att man kommer igång igen. Man blir så mycket piggare när solen tittar fram, iallafall jag =) Längtar efter att få ta promenader och känna solen värma upp ryggen medans man är ute och går, få andas in den friska luften. Ljuvligt... längtar!

Sen vore det ju inte helt fy skam om dagarna kunde rinna förbi lite snabbare så att det blir ljusare på kvällen. Längtar verkligen efter våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0