Smörgåstårta pch julklappsutdelning!

Ojojoj vad man kan vara trött på morgonen. I morse hade klockan stått och ringt i en hel timma utan att jag märkt något. Det blev lite bråttom när man väl vaknde =)
 
Gårdagen blev riktigt trevlig när väl jobbet var slut. Var hembjuden till min fd's föräldrar då jag inte hann besöka dem under jul. Det bjöds på supergod smörgåstårta samt fika, smakade jättegott. Var riktigt kul att sitta och prata med dem i lugn och ro då vi inte ses lika ofta längre. Efter maten blev det en någon sen julklappsutdelning och av dem fick jag en jättefin prydnadsvas samt 2st ljuslyktor i olika storlekar som kommer från samma serie som vasen. Kommer passa fint på mitt hörnbord i vardagsrummet. Fick även en ask Merci choklad som är så otroligt gott. Tack och bock! Själv hade jag belgisk choklad (snäckor) samt köpt en röd ljuslykta Gracilis från Cult Design (my favorite) som de blev glada för. Sen ska jag ska bjuda ut P's mormor på middag här under våren. Mysigt att få skämma bort henne lite.

Nej nu ska jag jobba lite till, precis haft frukost och är enormt mätt och belåten.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0