Projekt utrensning

Usch.... jag är så sjukt uttråkad och rastlös. Kryper snart på väggarna. Vill hem och pyssla i min lägenhet istället för att sitta här. Har startat ett rensningsprojekt hemma där jag går igenom saker och rensar, kastar, sorterar, ja organiserar upp det hela. Vill bara pyssla med det just nu, skönt när man blir färdig. Helt otroligt vad man samlar på sig saker, skönt att rensa upp lite. Nackdelen denna vecka är att jag slutar klockan 18 hela veckan, så efter att man lagat middag och ätit försvinner kvällen ganska snabbt så man hinner tyvärr inte med så mycket.

Jaja.... får väl jobba på lite nu då så att dagen går snabbare. Vill bara hem.... Haha helt sjukt att man längtar hem till städning.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0