Kolbullar och korvgrillning

Igår firade vi min far som fyllde år i fredags. Min mor hade planerat en överrasknigsdag för min far så vi övriga i familjen stod redan där och lurade när de kom. Vi var hos min moster ute i skogen och hade en utedag i snön. Det grillades kolbullar och korv, fikades och hade väldigt roligt. Barnen sprang runt och lekte i snön, åkte bob, vi hade snöbollskrig och umgicks. En underbar dag helt enkelt.


Kolbullar

image169    image170



Då både mamma och pappa fyller jämt i år ha vi syskon kommit överens om att bjuda dem på teatermusikal med hotell övernattning och middag i Stockholm. Vi ska åka iväg hela familjen, ska bli riktigt kul. Föreställningen vi ska gå på är Rivierans Guldgossar och den visas på Cirkus. Ska bli riktigt roligt att få se Robert Gustafsson och compani in action. Jag fullkomligt älskar Robert Gustafsson och hans karaktärer.... det går ju inte att låta bli.



Bild från cirkus.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0