Knåpar vidare men stötte på patrull

Det är faktiskt riktigt kul att sitta och pyssla med sidan. Jag är inte riktigt färdig än för jag lyckades inte byta header igår så jag ska testa senare idag igen. Dock känns den här sidan lite mer som mig, älskar jordfärger =) Visserligen kan man säkert göra mycket mer avancerade saker men det får komma längre fram. Just nu är jag bara väldigt nöjd över att den inte ser ut som standardmallarna som fanns innan på bloggen. Min inspiration att göra om bloggen fick jag efter att min bästa vän Maria gjort om sin. Hon fick verkligen en prägel på den som passar henne väldigt bra. Så med lite hjälp från hennes sida och eget knåpande är jag på G. =) Vi får se hur slutresultatet blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0