Fönstershopping

Idag har jag faktiskt varit lite mer produktiv än igår. Varit i Örebro en sväng och åkt runt bland en massa möbelhus för att leta efter en säng. Var tom ute vid Jakobsson på Odenbacken och de hade mycket fint. Prislapparna kunde varit lite lägre, men då hade de dyra märken som Jensens och Hästens. Mycket sköna sängar, men dyra. Det får bli när jag vunnit på lotto. Passade på och tittade på nya vardagsrumsmöbler när jag ändå var på gång. Har ju letat ett tag nu efter en ny tvbänk samt nya hyllor men inte hittat något som riktigt fallit mig i smaken. Nu har jag dock hittat en serie på Ikea som jag är lite förtjust i och efter att ha tittat på den 2 helger irad så funderar jag på att köpa den. Inget bestämt än, måste tänka på det lite mer först. Bordet i den serien är 90x90 cm vilket jag inte riktigt vet än om det passar till mina soffor. Bordet i sig är jättefint, det blir bara inte så snyggt om det är för litet. Såg även en snygg rund matta på EM möbler som skulle passa in fint i vardagsrummet. Jag får fundera på det. Jag köpte iallafall den vita lampan på Ikea som jag skrev om här. Nu står den på mitt hörnbord och lyser fint.

Gårdagen slutade riktigt trevligt. Blev hemmagjord pizza samt blåbärspaj som bestämt och det smakade jättegott. Kollade på 2st filmer av Jeff Dunham, Arguing With Myself samt Spark of Insanity, enormt roliga. Han är en sjukt rolig buktalare och några av hans dockor, Walter, Peanut, Achmed The Dead Terrorist är klart mina favoriter. Jag rekommenderar er att se den. Kvällen avslutades med en promenad på 45min och det var riktigt skönt. Frisk luft, det hade slutat blåsa. Det var bara lugnt och skönt. Man somnade riktigt skönt också efter det.

Nej nu ska jag ladda en diskmaskin.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0