En lista

Hur gammal är du om fem år? 32 (jisses)
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jennie
Vilken är den senaste filmen du sett? DaVinci koden
Vem ringde du senast?  Pappa
Vem ringde dig senast? Pappa
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar båda, men jag skickar fruktansvärt mycket sms.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? I fredags
Vilken ögonfärg har du? Gröna med lite gula stänk i.
När vaknade du i dag? Klockan 09.00
Vilken är din favoritplats? Oj va svårt, ute på mammas inglasade verandra tror jag. Sitta och titta ut över sjön, underbart.
Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar, förhoppningsvis barn och familj.
Vad skrämde dig om natten som barn? Inget vad jag kan minnas.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jeff Dunhams dvdfilmer Arguing With Myself and Spark Of Insanity
Hur stor är din säng? 1.20*2m (letar dock efter en 1.60*2m)
Har du stationär eller bärbar dator?  Bärbar, men jag har även en stationär jag inte använder.
Sover du med eller utan kläder? Det du
Hur många kuddar har du i sängen? 2st
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vilken fråga, strumpor inne och skor ute.
Är du social? Jepp
Vilken är din favoritglass? Chokladglass i alla de former (Texas pecannöt funkar också=) 
Tycker du om kaffe? Jepp
Vad dricker du till frukost? Varm choklad, juice eller vatten
Kan du spela poker? Jodå lite
Tycker du om att mysa/kela? Yes... älskar mys
Är du en beroendemänniska? Nja... beror på
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja, känner tom 2st. Vi är födda med en timmas intervall, samma dag, samma år. Det du...
Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, tyska sedan några få ord på spanska och italienska.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja, fast som bisittare, en vän som åkte in och jag var med som sällskap.
Äger du dyrbara smycken? Ja
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En ljusstake
Flirtar du mycket? Nja, lite kanske.
Kan du byta olja på bilen? Har varit med och assisterat en gång, räknas det?
Vilken var den senaste boken du läste? Agneta Sjödins Vändpunkter
Läser du dagstidningen? Ja
Prenumerera du på någon veckotidning? Nej
Dansar du i bilen? Jepp.... har en fingerdans jag utövar. Dock inte när jag kör.
När var du i kyrkan senast? I Somras, besökte bland annat Lund Domkyrka.
Ångrar du något i ditt liv? Nej inte direkt. Inte vad jag kan komma på.
Hur många adresser har du bott på? 6st
Har du hoppat bungyjump? Nej, men skulle vilja
Har du kvar blindtarmen? Ja
Umgås du fortfarande med din barndomsvän? Ja
Bästa semestern? Oj, delad förstaplats tror jag. Resan till Istanbul samt semestern i somras på Österlen.

Kommentarer
Postat av: Fridah

kul lista^^

2008-01-20 @ 23:06:36
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gammal är du om fem år? 32 (jisses)
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jennie
Vilken är den senaste filmen du sett? DaVinci koden
Vem ringde du senast?
Pappa
Vem ringde dig senast? Pappa
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar båda, men jag skickar fruktansvärt mycket sms.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? I fredags
Vilken ögonfärg har du? Gröna med lite gula stänk i.
När vaknade du i dag? Klockan 09.00
Vilken är din favoritplats? Oj va svårt, ute på mammas inglasade verandra tror jag. Sitta och titta ut över sjön, underbart.
Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar, förhoppningsvis barn och familj.
Vad skrämde dig om natten som barn? Inget vad jag kan minnas.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jeff Dunhams dvdfilmer Arguing With Myself and Spark Of Insanity
Hur stor är din säng? 1.20*2m (letar dock efter en 1.60*2m)
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, men jag har även en stationär jag inte använder.
Sover du med eller utan kläder? Det du
Hur många kuddar har du i sängen? 2st
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Vilken fråga, strumpor inne och skor ute.
Är du social? Jepp
Vilken är din favoritglass? Chokladglass i alla de former (Texas pecannöt funkar också=)
Tycker du om kaffe? Jepp
Vad dricker du till frukost? Varm choklad, juice eller vatten
Kan du spela poker? Jodå lite
Tycker du om att mysa/kela? Yes... älskar mys
Är du en beroendemänniska? Nja... beror på
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja, känner tom 2st. Vi är födda med en timmas intervall, samma dag, samma år. Det du...
Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, tyska sedan några få ord på spanska och italienska.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja, fast som bisittare, en vän som åkte in och jag var med som sällskap.
Äger du dyrbara smycken? Ja
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En ljusstake
Flirtar du mycket? Nja, lite kanske.
Kan du byta olja på bilen? Har varit med och assisterat en gång, räknas det?
Vilken var den senaste boken du läste? Agneta Sjödins Vändpunkter
Läser du dagstidningen? Ja
Prenumerera du på någon veckotidning? Nej
Dansar du i bilen? Jepp.... har en fingerdans jag utövar. Dock inte när jag kör.
När var du i kyrkan senast? I Somras, besökte bland annat Lund Domkyrka.
Ångrar du något i ditt liv? Nej inte direkt. Inte vad jag kan komma på.
Hur många adresser har du bott på? 6st
Har du hoppat bungyjump? Nej, men skulle vilja
Har du kvar blindtarmen? Ja
Umgås du fortfarande med din barndomsvän? Ja
Bästa semestern? Oj, delad förstaplats tror jag. Resan till Istanbul samt semestern i somras på Österlen.

2008-01-20 @ 23:16:00
URL: http://foj.blogg.se
Postat av: Ulrika

Ursäkta mitt guldfiskminne men när tusan var du i Istanbul? :)

2008-01-21 @ 09:07:32
URL: http://lafourmi.blogg.se
Postat av: Marie

Ulrika: Ja du, kan det ha varit -99 måntro.

2008-01-21 @ 21:33:43
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0