Drömmar

I natt hade jag en riktigt skum dröm som utspelade sig här där jag bor men under sommartid. Jag tror jag blivit riktigt skadad av alla bloggar jag läst nu om gravida kvinnor, för i min egen dröm var jag själv gravid. I 29e veckan om jag inte minns helt fel. Fast det var inte endast jag som var havande i drömmen utan nästan varenda tjej i min umgängeskrets var beredda att kläcka bebisar närsomhelst hit och dit. Riktigt skum känsla faktiskt, att se sig själv med den magen. Ja jag vet det var bara en dröm men det var väldigt skumt. Kanske inte ska läsa sådana bloggar innan jag går och lägger mig nästa gång =) Nu var det inte bara det att jag var gravid i drömmen som kändes konstigt utan det är allt annat som utspelas runtomkring. Vilka människor som dyker upp, saker man gör osv.

Vad konstiga drömmar kan vara egentligen. Jag brukar ofta komma ihåg var jag drömt och mestadels är det en blandning av alla intryck jag fått ifrån veckan som utspelar sig i ett komiskt hopkok. Ja naturligtvis alla drömmar är inte så roliga, men va konstigt ändå att man kan bara för en natt leva ett helt annat liv. Ett liv skapat av olika intryck där du själv inte kan styra så mycket. Tycker det är riktigt fascinerande.
 

                                                              Brukar du komma ihåg dina drömmar?


Kommentarer
Postat av: maria

Nej oftast inte, men de senaste dagarna har jag drömt mycket om olika hus =)

2008-01-08 @ 20:54:01
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0