Djurplågeri

Fy f_n va arg man blir när man ser något sådant. Jag blir så arg så jag gråter.  Vet inte riktigt hur jag ska kunna uttrycka min avsky mot dessa människor som behandlar djur på detta sätt. Jag spyr nästan av tanken. Gråter över hur jäkla grymma människor kan vara när det gäller vinstintresse. Hur kan man plåga ett djur så enbart för pälsens skull, inte vara barmhärtig och avliva djuret först utan göra som de gör. Det vänder sig i magen på mig. Önskar innerligt att någon utsätter dessa människor för samma behandling de ger djuren, de förtjänar inte ett dugg bättre.

Se filmen på eget bevåg, det är riktigt otäcka bilder med. Dock kan man behöva en ögonöppnare som gör att man tänker sig för vad man köper för klädesplagg med djurpäls. Tänk på vilken marknad ni stödjer. Själv köper jag inga kläder med päls annan än fusk (syntet). Vill inte stödja ett sådant grymt beteende. Har inte människorna som utför detta någon form av samvete, vad som är moralisk rätt och inte. Hur kan man behandla ett djur så obarmhärtigt.

Är för arg för att kunna skriva.... har bara ett ord : AVSKY


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0