Blåst fast solsken

Även om det har blåst riktigt ordentligt ute idag fick jag mitt solsken ändå. Det har iallafall gjort mig lite piggare, får helt annan energi när solen skiner. Blåsten gjorde mig inte så mycket. Dagen har gått i slapphetens tecken, alldeles underbart Haha.... törs man egentligen skriva att man inte gjort något vettigt under en hel dag... jo det gör jag faktiskt.Ibland är det skönt att bara slappa och inte göra så mycket. Ladda upp batterierna på nytt. Förutom att jag njutit av solen idag så har jag tittat på film. Äntligen sett Da Vincikoden som jag så länge velat se men inte blivit av. Som vanligt kan jag inte njuta och bara titta på filmen utan hjärnan min arbetar febrilt för att lösa händelserna i förväg. Och nej jag har inte läst boken än, påbörjat den genom att läsa ett par sidor men mer än så har det inte blivit. Dock gillade jag filmen skarpt och då böcker för det mesta är bättre än filmen har jag fått blodad tand och ska tag i och läsa den. För övrigt har jag även tittat på delar av Fraiser boxen, går det annat än att skratta?

image177


Nu tänker jag åka iväg till affären och handla lite råvaror, ska bli hemmalagad pizza ikväll samt lite blåbärspaj. Är så fruktanstvärt sugen på blåbärspaj, ljummen med vaniljsås.... mmmm. Kommer sitta fint i kistan.


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0