Typiskt...

Just nu har jag lite oflyt och det känns inte alls sådär jättekul. Bilen min gick ju igenom besiktningen.... yeej, men lyckan blev kortvarig (ovanligt.... NOT!!) Senaste veckan har den krånglat när jag ska åka hem från jobbet. Inte startat förens efter några försök, en dag låste den in mig, en annan dag kunde jag inte tanka då tanklocket låst sig. Massa konstigheter med det elektriska helt enkelt. Igår beslöt den sig för att inte starta alls så då fick jag ringa efter en vän som kom och hjälpte mig  med startkablar. Så nu står åbäket hemma på gården och väntar på att det ska bli torsdag. Då ska pappa ta med bilen till en som ska göra en datagenomsökning och förhoppningsvis se vad som är fel, om den kan hitta felet. Känns så kul, verkligen, vad är roligare att lägga pengar på än bilen =/ Och jag som ska köpa ny säng och allt denna månad =( Suck... jaja det är inte mycket att göra åt, verkar ha köpt ett måndagsexemplar.  Trots det är jag sugen på att köpa en ny A3, jag älskar ju faktiskt min bil trots allt strul jag har haft med den. De delar jag bytt på den har ju varit slitage, sånt händer. Det är pigg, tystlåten och otroligt skön att köra (när den väl går vill säga). Nej nu är jag inte rättvis, den har funkat väldigt bra och jag tycker om den. Dock känner jag att nu får det vara nog. Får fixa till det här och sen titta mig efter en annan bil, måste ju ha en.

Kommentarer
Postat av: maria

Ja du har verkligen haft otur med bilen!!

2008-02-05 @ 13:52:40
URL: http://lillaviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0