Klipptid

Solen skiner.... härligt =)


Bokat klipptid idag, hade riktig tur faktiskt som var ute så sent. Det finns bara en person som får röra mitt hår över huvudtaget och hon har en salong i Kristinehamn. Är för det mesta fullbokad så man får vara ute i god tid om man ska klippa sig hos henne. Nu kände jag för att fixa till håret lite innan vi åker till Stockholm nästa helg, så jag tog en chansning och ringde för att se om det fanns någon ledig tid. Och visst hade jag tur, fick den sista tiden nästa fredag morgon. Får kompa lite på morgonen från jobbet då jag egentligen börjar 08.00 och ska klippa mig 08.30. Sen tar det en liten stund att åka fram och tillbaka, men det är det värt =) Har varit bra sugen ett tag att klippa lugg igen, ska behålla längden på håret men ta topparna lite. Det lutar dock mot lugg, saknat den lite. Vi får väl se vad hon säger. Måste hinna färga håret också innan jag åker dit så jag får bort utväxten.


Yeej.... blir på gott humör =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0