Du är saknad <3

Jag har sorg, förlorat någon nära som var väldigt betydelsefull för mig. Tänkte ta en paus i bloggandet för att kunna bearbeta mina känslor i lugn och ro samt stödja mina nära och kära. Det gör väldigt ont i hjärtat och sorgen är stor samtidigt som man känner en lättnad över att hon är på en bättre plats nu. Hon har fått ro.

"Nu vilar ett hjärta, i ljuset och friden de frågor som tystnat har fått sina svar, och nödens och ångestens tid är     förliden för själen, som lyser i Herrens förvar.


Hur ljuvligt att se vad Guds paradis rymmer, dit sorgen ej går med sitt mörka begär! Ej ens med sin isande saknad den skymmer den strålande utsikt som himmelen är."  Psalm 309



Du är saknad <3


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Beklagar sorgen gumman, ta hand om dig!

2008-02-26 @ 12:56:07
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0