I princip klar...

Nu är äntligen garderoben klar, förrutom lite småprylar som ska upp på väggarna =D Jag har målat färdigt det sista igår och idag kom pappa och la in ek clickgolv. So nice =D

Idag har jag hängt upp kläder på galjar, ställt in en skohylla som numera är överfull. Snart ska jag ge mig på att sätta dit spegeln och ställa in en golvlampa för lite bättre ljus. Ska skruva upp lite krokar så jag kan hänga upp smycken och skärp. Kommer bli så bra =)

Längst in i rummet har jag gjort iordning en liten myshörna åt lilla missen. Hon älskar att ligga på golvet där det är lite trångt och privat. Så jag har lagt en filt på golvet och ställt för skohyllan så hon kan smita in och få vara i fred. Tror hon kommer att gilla det, min lilla sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0