Snart är den slut...

Sista semesterdagen börjar lida mot sitt slut, imorgon börjar allvaret igen. Tog medvetet en dag extra så första veckan inte blir lika lång. Har sparat lite semesterdagar som jag tänkte utnyttja i höst, så känns det inte lika långt till jul ledigheten =)

Idag har jag haft en toppendag, trots migränattacken jag fick igår kväll =/ Sov ut ordentligt i morse, myste för fulla muggar och bara njutit av att vara ledig. Var iväg en sväng och köpte färg till garderoben. Orkar nämligen inte vänta utan bestämde mig för att göra den i princip färdig nu. Köpte en färg vid namn Café, ljust beige/brun. Går i ton med de andra färgerna i lägenheten. Har rollat en gång nu ikväll och ska göra en andra strykning imorgon kväll. Sedan är det bara att vänta på att pappa ska komma så vi får lägga in nytt golv därinne. Sen ska bara spegeln, ev någon mer lampa upp på väggen så är det äntligen klart =D My own dressing room =)

Nej nu är det nog dags att krypa isäng, börjar tidigt imorgon.

Ser fram emot imorgon eftermiddag, då blir det fika hos min favvo familj i Kga. Saknar Viggo som en tok =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0