Ett litet filmtips...

Hade en mysig filmkväll häromkvällen och jag vill verkligen rekommendera den. Filmen var över min förväntan. The Holiday med skådespelare som Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslet och Jack Black.

Amanda Woods (Cameron Diaz) och Iris Simkins (Kate Winslet) har båda tröttnat på att alltid finna fel män. Inför julen behöver de båda en förändring i sina liv som slutar med att de genomför ett tillfälligt bostadbyte. Amanda hittar en annons på nätet om homeswaps som Iris lagt ut och de får kontakt med varandra. Vad som händer sen.... ja se filmen så får ni se ;D Rekommenderar den varmt =D

Jag gillar samtliga skådespelare som omnämns ovan, men jag blev faktiskt riktigt imponerad av vad Jack Black kunde erbjuda med tanke på vilka filmer jag sett honom i innan. Mångsidig även om hans humoristiska person kontinuerligt sticker fram.

Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0